HISTORIA POWSTANIA EVENT SELL
Początek ery internetu w Polsce
Był 2000 rok, kiedy w Polsce zaczęła się na dobre era internetu dla kin. Kawiarenki internetowe przeżyły prawdziwy rozkwit. Ludzie poznawali internet, czatowali, zakładali poczty internetowe, a my pracowaliśmy nad uruchomieniem pierwszej sprzedaży internetowej dla kina Silver Screen przy ul. Puławskiej w Warszawie.
Zespół ludzi kochających kino
Pierwsza strona internetowa dla kina to nie lada wyzwanie, ale jako studenci informatyki mieliśmy zaplecze przyjaciół, którzy kochają wyzwania i budowanie czegoś, czego tak naprawdę na Polskim rynku jeszcze nie było.
Sukces ma wielu ojców…
Oczywiście udało się, stworzyliśmy stronę dla kina zintegrowaną z systemem sprzedaży. Wszyscy byli szczęśliwi, a jak się szybko okazało był to początek dla stworzenia elastycznego serwisu dla kin, który przy zmieniającym się świecie i zachowaniu profilu klienta potrafi o wiele więcej niż tylko zaprezentować repertuar i sprzedawać bilety.
Pozycjonowanie recenzji filmów
Unikatowe treści wyróżniające recenzje filmów sprawiły, że strona dla kina była na samej górze wyników wyszukiwań.
Kampanie reklamowe dla kin
Internet rozkwitał i przyzwyczajał do siebie użytkowników. To właśnie sprawiło, żeby rozpocząć reklamować kina Silver Screen w Polsce.
Optymalizacja zysków
Stale rosnące koszty działalności kina wymuszały na zarządzających szukanie oszczędności. To wtedy powstał moduł zintegrowany z projektorem kinowym, który oszczędza zużycie energii elektrycznej, zużycie lamp w projektorze, obniża koszty serwisu kinotechnicznego.
Kompleksowy system do marketingu internetowego dla kin i teatrów
Tak powstał Event Sell, który z biegiem lat ewoluował i dzisiaj łączy zalety nowoczesnej strony internetowej dla kina z narzędziami do marketingu internetowego i optymalizacji przychodów i kosztów dla Twojego kina lub teatru.
Nie daj się konkurencji na lokalnym rynku! Pokaż swój repertuar w internecie i sprzedawaj więcej biletów.
KORZYŚCI I BIERZĄCE OCZEKIWANIA
- Wyświetla repertuar w najpopularniejszych przeglądarkach w tym np. Google
- Zwiększa sprzedaż biletów dzięki intuicyjnym funkcjom i nowoczesnym rozwiązaniom, które na bieżąco ca rozwijane i wdrażane
- Każdego klienta profiluje i pamięta, a następnie przypomina o premierach np. push, mass mailing
- Oszczędza koszty kasjerów, a wpływy z biletów są bezpieczniejsze niż nigdy dotąd
- Oszczędza koszty energii elektrycznej poprzez integrację z projektorem przez co jesteś pewien, że projektor nie włączy się o zaplanowanej w repertuarze godzinie
- Twoje kino jest widoczne w internecie i Twojej lokalizacji - pozycjonowanie SEO, abyś zdobywał nowych klientów
- Reklamuj kino w internecie i na bieżąco śledź koszty i przychody z reklam