NASZE DOŚWIADCZENIA Z BRANŻĄ KINOWĄ

2000 - 2002

Początek ery internetu w Polsce

Był 2000 rok, kiedy w Polsce zaczęła się na dobre era internetu dla kin. Kawiarenki internetowe przeżyły prawdziwy rozkwit. Ludzie poznawali internet, czatowali, zakładali poczty internetowe, a my pracowaliśmy nad uruchomieniem pierwszej sprzedaży internetowej dla kina Silver Screen przy ul. Puławskiej w Warszawie.

2003 - 2005

Zespół ludzi kochających kino

Pierwsza strona internetowa dla kina to nie lada wyzwanie, ale jako studenci informatyki mieliśmy zaplecze przyjaciół, którzy kochają wyzwania i budowanie czegoś, czego tak naprawdę na Polskim rynku jeszcze nie było.

2005 - 2009

Sukces ma wielu ojców…

Oczywiście udało się, stworzyliśmy stronę dla kina zintegrowaną z systemem sprzedaży. Wszyscy byli szczęśliwi, a jak się szybko okazało był to początek dla stworzenia elastycznego serwisu dla kin, który przy zmieniającym się świecie i zachowaniu profilu klienta potrafi o wiele więcej niż tylko zaprezentować repertuar i sprzedawać bilety.

2009 - 2011

Pozycjonowanie wydarzeń

Unikatowe treści wyróżniające recenzje filmów sprawiły, że strona dla kina była na samej górze wyników wyszukiwań. 

2012 - 2015

Kampanie reklamowe dla kin

Internet rozkwitał i przyzwyczajał do siebie użytkowników. To właśnie sprawiło, żeby rozpocząć reklamować kina Silver Screen w Polsce.

2016 - 2019

Optymalizacja zysków

Stale rosnące koszty działalności kina wymuszały na zarządzających szukanie oszczędności. To wtedy powstał moduł zintegrowany z projektorem kinowym, który oszczędza zużycie energii elektrycznej, zużycie lamp w projektorze, obniża koszty serwisu kinotechnicznego.

2016

Kompleksowe wsparcie marketingowe dla kin i teatrów

Rozumiemy potrzeby kin i wdrażamy tylko sprawdzone praktyki marketingowe

2024

Ruszamy z reklamami na Tik Tok

Platforma reklamowa TikToka jest odpowiedzią na Twoje potrzeby biznesowe.

Nie daj się konkurencji na lokalnym rynku! Pokaż swój repertuar w internecie i sprzedawaj więcej biletów.

SAME KORZYŚCI

Zostaw marketing ekspertom z branży kinowej
  • Reklamuj kino w internecie i na bieżąco śledź koszty i przychody z reklam
  • Wyświetlaj repertuar w najpopularniejszych przeglądarkach w tym np. Google
  • Zwiększaj sprzedaż biletów dzięki intuicyjnym funkcjom i nowoczesnym rozwiązaniom, które na bieżąco ca rozwijane i wdrażane
  • Bądź widoczny w bezpłatnych wynikach wyszukiwań i zdobywaj więcej nowych klientów
  • Oszczędzaj koszty kasjerów, a wpływy z biletów są bezpieczniejsze niż nigdy dotąd